Trustpilot

Handelsbetingelser

Salg og Reklamation

Hos Blomster by Walgaard er alle vores buketter, planter og arrangementer kvalitetshåndværk. Vores ansatte vil altid bestræbe sig på, at det leverede produkt ligner billederne i webshoppen. Der kan dog forekomme afvigelser afhængig af sæsons blomster.Blomster by Walgaard garanterer, at en blomsterhilsen er frisk ved modtagelsen, at udbringningen sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det der er bestilt. Hvis det leverede produkt ikke lever op til dine forventninger bedes der rettes henvendelse til Blomster by Walgaard, Pennehave 15, 2960 Rungsted Kyst eller på e-mail: blomster@walgaard.com senest første hverdag efter leveringsdagen. I alle tilfælde vil klagen vurderes ud fra varens art og naturlige holdbarhed.Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder vin, chokolade og blomster. Hos Blomster by Walgaard har du dog mulighed for at fortryde din bestilling via e-mail eller tlf. 20497810 såfremt det sker senest den sidste hverdag før leveringsdagen.
 

Bestilling og levering

Ved ønske om levering samme hverdag skal ordren bestilles inden kl. 13.00. Om lørdagen inden kl.10.00. Ved ønske om levering ind mod København skal ordren bestilles dagen inden seneste kl. 13.00. Samt hvis man ønsker levering mandag skal ordren bestilles seneste Lørdag kl. 10.00 ugen forinden. Det er op til Blomster by Walgaard at vurdere om det er forsvarligt at stille buketten i forhold til vejrforhold mm. Blomster by Walgaard er ikke ansvarlig for hvis buketten bliver stjålet og bestillingen refunderes ikke. Hvis det bedømmes at blomsterne ikke kan sættes ved døren eller afleveres hos en nabo, tages de med tilbage til butikken. (Modtageren får såfremt besked om at vi har været på adressen, og at blomsterne kan afhentes i butikken.)

Hvis deres ordre ikke er blevet leveret på den valgte dag, og bestillingen er afgivet inden vores leveringsgaranti er udløbet, har kunden ret til at hæve købet. Dette er kun muligt under forudsætning af at korrekte oplysninger om modtageren er angivet, samt at modtageren har været tilgængelig og har kunnet tage imod blomsterne.

Under ekstreme vejrforhold kan vi ikke garantere at din bestilling leveres på den bestilte dag. Kan vi ikke levere din bestilling vil den blive leveret så snart det er muligt. Under disse ekstreme forhold frafalder vores 100% tilfredshedsgaranti. Bemærk venligst, at vi altid har lov til at kontakte modtageren hvis der skulle være tvivl om leveringsadressen. I visse tilfælde kan det være nødvendigt at kontakte modtageren nogle dage inden levering.

Firmaer

Leveringer til firmaadresser sker inden for kontortid, og skal bestilles i god tid. Ved leveringer til for eksempel skoler, hoteller eller lignende firmaer leveres bestillingen i bygningens reception eller lignende medmindre andet er aftalt. I sådanne tilfælde er vi kun ansvarlige for at bestillingen når frem til receptionen.
 

Begravelser

Levering til begravelser skal bestilles dagen forinden. Ønskes der levering på en mandag skal bestillingen foregå senest fredag kl. 13.00 for at Blomster by Walgaard kan garantere levering. Ved begravelser dagen efter en helligdag, som f.eks. Lørdag efter langfredag skal vi have bestillingen senest kl. 13.00. hverdagen inden helligdagen for at kunne garantere levering.


Blomster by Walgaard plejer at levere blomsterne en time inden begravelsen, så det er vigtigt at det præcise tidspunkt for begravelsen står på bestillingen. Bestilleren er ansvarlig for at modtagerens oplysninger er korrekte. Er oplysningerne ikke korrekte, erstattes eventuelle fejlleveringer eller leveringsforsinkelser ikke.